Servicedesk Medewerker ICT

Voor verschillende van onze opdrachtgevers zoeken wij een medewerker servicedesk. Jij haalt voldoening uit het ondersteunen van klanten en beschikt over een service gerichte instelling. Deze klanten kunnen interne klanten (collega’s) zijn maar ook externe klanten.

Als medewerker servicedesk ben jij het eerste aanspreekpunt als het gaat om vragen over systemen, applicaties of alledaagse computer problemen. Je biedt een luisterend oor en probeert zo goed als mogelijk de vraag te beantwoorden of het probleem op te lossen. Hierbij bij ben jij zelf verantwoordelijk voor de registratie, bewaking van de voortgang en tijdige afhandeling.

Bistein:

Bistein is een Noordelijke leverancier van kennis en capaciteit als het gaat om rollen binnen het Business Intelligence (BI) proces. Wij zijn actief op het gebied van Data-management, Business Intelligence, Informatie-management en Servicedesk professionals.

Onze missie is om kennis en kunde, die samenhangen met DATA en BI, te ontwikkelen en te behouden voor het Noorden. Samen met de bedrijven en instellingen blijven we continu innoveren.

Wij vragen:

Kennis en kunde

  • – MBO werk- en denkniveau in de richting ICT
  • – Werkervaring op het gebied van support is een pré
  • – Bij voorkeur kennis en ervaring met Office 365 en TOPdesk
  • – In bezit van MCSE en ITIL is een pré
  • – Bereid om bij te leren
  • – Bereidheid tot flexibele inzet qua werktijden
  • – Ambitie om de verwachtingen van de klant te overtreffen
  • – In bezit van rijbewijs B

Persoon

  • – Zelfstandig
  • – Nauwkeurig
  • – Communicatief
  • – Klantvriendelijk
  • – Service gericht

Wij bieden:

  • – Een enthousiast en jong bedrijf
  • – Uitdagende projecten en opdrachtgevers
  • – Een plek waar je je persoonlijke & professionele ambities kan realiseren
  • – Goed salaris
  • – Aanvullende opleidingen en trainingen
  • – Coaching en begeleiding